Credelio Plus 900/33,75 mg žuvacie tablety pre psy (>22-45 kg) 3 tbl.

Model: Credelio Plus žuvacie tablety pre psy (>22-45 kg) 3 tbl.

Žuvacia tableta pre psy 5,5-11 kg proti všetkým druhom parazitov...3 mesačné balenie

4.2 Indikácie na použitie so špecifikovaním cieľových druhov

Na použitie u psov so zmiešanými napadnutiami/infekciami kliešťami, blchami, gastrointestinálnymi nematódami, srdcovým červom a/alebo pľúcnym červom, alebo s nimi súvisiacimi rizikami. Tento veterinárny liek je indikovaný na použitie v prípadoch, kedy sa súbežne vyžaduje liečba proti

kliešťom/blchám a gastrointestinálnym nematódam alebo liečba proti kliešťom/blchám a prevencia pred ochorením vyvolaným srdcovým červom/angiostrongylózou.

Kliešte a blchy

Na liečbu napadnutí psov kliešťami (Dermacentor reticulatusIxodes ricinusRhipicephalus, sanguineus a I. hexagonus) a blchami (Ctenocephalides felis a C. canis).

Tento veterinárny liek má okamžitý a pretrvávajúci smrtiaci účinok na kliešte a blchy počas mesiaca.

Tento veterinárny liek sa môže použiť v rámci liečebnej stratégie na reguláciu alergickej dermatitídy zapríčinenej blchami (FAD).

Gastrointestinálne nematódy

Liečba proti gastrointestinálnym nematódam: machovcom (L4, nezrelým dospelým štádiám (L5) a dospelým štádiám Ancylostoma caninum), škrkavkám (L4, nezrelým dospelým štádiám (L5) a

dospelým štádiám Toxocara canis a dospelým štádiám Toxascaris leonina) a tenkohlavcom (dospelým štádiám Trichuris vulpis).

Srdcový červ

Prevencia ochorenia vyvolaného srdcovým červom (Dirofilaria immitis).

Pľúcny červ

Prevencia pred angiostrongylózou znížením miery infekcie nezrelými dospelými (L5) a dospelými štádiami Angiostrongylus vasorum (pľúcny červ) pri mesačnom podávaní.