Royal Canin Sensitivity Control 7kg

Model: Royal Canin Sensitivity Control 7kg

SENSITIVITY CONTROL je kompletným diétnym krmivom pre psy, ktoré znižuje riziko vzniku potravinových alergií či intolerancií. Toto krmivo je vyrobené z vysoko kvalitných bielkovín a sacharidov. Zdroj vysoko kvalitných bielkovín: kačacina. Zdroj vysoko kvalitných sacharidov: tapioka.

• Eliminačná diéta
  • Potravinová alergia
  • Potravinová intolerancia
  • Hnačka
  • Kolitída

Perióda kŕmenia

Treba sa riadiť podľa odporúčania veterinárneho lekára. Kŕmte SENSITIVITY CONTROL 3 - 8 týždňov. Pri podozrení na alergiu z krmiva, alebo intoleranciu krmiva by mala nastať výmena diéty bez prechodného obdobia. Hypoalergénna nutričná kontrola musí pokračovať počas celého života zvieraťa. Sensitivity Control Canine je určená ako pre dospelé psy, tak aj pre šteňatá.

Vybrané bielkoviny

Výnimočný zdroj bielkovín pomáha redukovať riziko vzniku potravinových alergií.

Podpora kožnej bariéry

Veľmi vysoký obsah biotínu, niacínu a kyseliny pantoténovej v kombinácii s komplexom zinok- kyselina linolová znižuje straty vody cez kožu a posilňuje ochranný účinok kože.

Nenasýtené mastné kyseliny

Kyseliny eikozapentaénová a dokozahexaénová, omega 3 mastné kyseliny s dlhým reťazcom, modulujú reakcie kože a prispievajú k integrite črevnej mukózy.

Bezpečné trávenie

Frukto-oligosacharidy podporujú zdravú črevnú mikroflóru a prispievajú k integrite črevnej mukózy. Toto krmivo neobsahuje lepok ani laktózu.