Royal Canin Veterinary Canine Gastrointestinal 15kg

Model: Royal Canin Veterinary Canine Gastrointestinal 15kg

GASTRO-INTESTINAL je kompletným krmivom pre nutričný manažment tráviacich porúch u psov, zabezpečuje obnovu tráviacich funkcií a rekonvalescenciu. Vysoko stráviteľné zložky. Zvýšený obsah elektrolytov a esenciálnych zložiek. Vysoko energetické.

• Chronická a akútna hnačka
  • Malabsorbce
  • Maldigesce
  • Rekonvalescencia
  • Exokrinná pankreatická insuficiencia (EPI)
  • Gastritída
  • Kolitída
  • Anorexia
  • Bakteriálna proliferácia

Perióda kŕmenia:

V prípadoch akútneho ochorenia je na regeneráciu črevných vilusov potrebná nutričná kontrola aspoň po dobu troch týždňov. V chronických prípadoch je potrebná/vhodná celoživotná diéta. Aby sa optimalizovala funkcia trávenia, treba dennú dávku rozdeliť na niekoľko menších porcií.

Bezpečnosť trávenia

Kombinácia vysokostráviteľných bielkovín (L.I.P.** bielkovín), prebiotík (frukto-oligosacharidov a mannán-oligosacharidov), repy, ryže a rybieho tuku k zaisteniu maximálnej znášanlivosti.

Vysoký obsah energie

Krmivo s vysokým podielom energie umožňuje zníženie objemu dávky a zmenšuje náplň čriev. Pomáha taktiež pri rekonvalescencii nabrať naspäť pôvodnú hmotnosť.

Vysoká chutnosť

Psy trpiace tráviacimi problémami majú často zníženú chuť k jedlu a chudnú. Vysoká chutnosť krmiva podporuje jeho spontánny príjem a urýchľuje tak rekonvalescenciu a uzdravenie.

Nenasýtené mastné kyseliny

Kyseliny eikosapentaenová a dokosahexaenová, omega 3 mastné kyseliny s dlhým reťazcom, prispievajú k dobrému stavu tráviaceho ústrojenstva.