Felpreva roztok L, 1 x 1,18 ml  pre veľké mačky 5,0-8,0 kg 1 kus

Výrobca: Vétoquinol
Model: Felpreva roztok L 1 x 1,18 ml pre veľké mačky 5,0-8,0 kg
Dostupnosť: Na objednávku

Felpreva roztok 1 x 1,18 ml na vonkajšiu aplikáciu na kožu pre veľké mačky 5,0-8,0 kg

Felpreva roztok pre veľké mačky (> 5,0 – 8,0 kg)

Endektocídne antiparazitikum na liečbu mačiek pri infestácií blchami a kliešťami, účinné 13 týždňov. Súčasť liečby FAD. Proti notoedrickému a ušnému svrabu, liečba infekcií spôsobených gastrointestinálnymi oblými červami, pľúcnymi a plochými červami.

Výrobca: Vetoquinol SA, France

Značka: Vetoquinol

Popis:

Felpreva roztok na nakvapkanie na kožu pre veľké mačky (> 5,0 – 8,0 kg)

Veľkosť balenia:

1 aplikátor, obsah aplikátora 1,18 ml.

Zloženie - účinné látky:

Tigolaner 115,52 mg

Emodepsid 24,01 mg

Praziquantel 96,05 mg

Cieľové druhy:

Mačky.

Indikácie:

Pre mačky so zmiešanými infestáciami/infekciami parazitmi alebo v prípade rizika zmiešaných infestácií/infekcií parazitmi. Veterinárny liek je indikovaný výlučne v prípade zamerania na ektoparazity, pásomnice a nematódy súčasne.

Na liečbu infestácií blchami (Ctenocephalides felis) a kliešťami (Ixodes ricinus, Ixodes holocyclus) u mačiek spôsobením okamžitého a trvalého usmrtenia na 13 týždňov. Môže sa použiť v rámci liečebnej stratégie na reguláciu alergickej dermatitídy zapríčinenej blchami (FAD).

Na liečbu notoedrického svrabu (Notoedres cati) a ušného svrabu (Otodectes cynotis).

Na liečbu infekcií gastrointestinálnymi nematódami: Toxokara cati (zrelé dospelé, nezrelé dospelé, L4 a L3), Toxascaris leonina (zrelé dospelé, nezrelé dospelé a L4), Ancylostoma tubaeforme (zrelé dospelé, nezrelé dospelé a L4). Na liečbu infekcií, ktorých pôvodcom sú pľúcne červy Aelurostrongylus abstrusus (dospelé) a Troglostrongylus brevior (dospelé). Na liečbu infekcií spôsobených plochými červami Dipylidium caninum (zrelé dospelé a nezrelé dospelé) a Taenia taeniaeformis (dospelé).

Osobitné opatrenia:

Neodporúča sa aplikovať liečbu mačiatkam mladším ako 10 týždňov alebo s telesnou hmotnosťou nižšou ako 1 kg. Tento veterinárny liek je určený na topické použitie a nemá sa podávať žiadnym iným spôsobom, napr. perorálne. Aplikovať len na neporušenej koži.

Veterinárny liek sa nemá podávať v intervaloch kratších ako 8 týždňov. Vzhľadom na účinnosť lieku proti blchám a kliešťom po dobu 3 mesiacov z klinického hľadiska použitie lieku nie je indikované v intervaloch kratších ako tri mesiace.

Spôsob podania lieku:

Použitie na nakvapkanie na kožu. Len na vonkajšie použitie.

Dávkovanie:

Odporúčané minimálne dávky sú 14,4 mg tigolaneru/kg telesnej hmotnosti, 3 mg emodepsidu/kg

telesnej hmotnosti, 12 mg prazikvantelu/kg telesnej hmotnosti, čo zodpovedá 0,148 ml lieku/kg

telesnej hmotnosti.