Royal Canin Veterinary Health Nutrition Cat Urinary S / O Moderate Calorie 3,5 kg

Model: Royal Canin Urinary Cat Moderate Calorie 3.5 kg

Royal canin VD Feline Urinary Moderate Calorie:

• URINARY S / O MODERATE CALORIE je kompletným diétnym krmivom pre mačky.
  • Obsah látok podporujúcich kyslosť moču a nízky obsah horčíka ho robí vhodným pre rozpúšťanie struvitových kameňov a pre zníženie rizika ich opätovného výskytu. Jeho zloženie tiež napomáha pri liečbe ochorení dolných močových ciest. Vďaka nízkemu obsahu kalórií je zvlášť vhodné pre mačky majúci problémy s udržiavaním ideálnej váhy (sterilizácie / nadváha / nižšia fyzická aktivita).

Indikácia Royal canin VD Feline Urinary Moderate Calorie:

• Rozpúšťanie struvitových kameňov
  • Prevencia kalcium oxalátových kameňov
  • Prevencia struvitových kameňov

Znaky krmiva Royal canin VD Feline Urinary Moderate Calorie:

• Urinary S / O  Feline účinne pôsobí na rozpúšťanie struvitových kameňov
  • Nízky obsah kalórií pomáha obmedzovať priberanie na váhe u kastrovaných mačiek alebo mačiek so sklonom k ​​nadváhe
  • Zriedenie moču znamená nižšiu koncentráciu struvitu a oxalátu vápenatého v moči. Vďaka väčšiemu objemu moču tiež dochádza k pravidelnému vymývaniu močového mechúra
  • Množstvo glykozaminoglykánov (GAG), ktoré sa bežne vyskytujú na zdravej sliznici močového mechúra, sa pri idiopatickej cystitíde znižuje. Toto zníženie, ktoré má za následok zvýšenú priepustnosť močového mechúra pre baktérie, toxíny a ióny, spôsobuje zápal močového mechúra a stimuluje citlivé receptory bolesti.

Zloženie krmiva Royal canin VD Feline Urinary Moderate Calorie: - Dehydrované hydinové mäso, ryža, pšeničný glutén, rastlinná vláknina, kukuričná múčka, kukuričný glutén, živočíšne tuky, minerálne látky, hydrolyzované živočíšne proteíny, rybí tuk, sójový olej, frukto-oligosacharidy, sušená vaječná hmota, hydrolyzované kôrovce (zdroj glukosamínu)