Simparica Trio >10–20 kg žuvacie tablety pre psy, 3 tbl.

Model: Simparica Trio >10–20 kg žuvacie tablety pre psy, 3 tbl.

Žuvacie tabletky pre psov proti kliešťom, blchám a súčasne proti škrkavkám a pásomniciam. Zároveň aj proti dirofilarióze a angiostrongylóze.

Tieto tablety su určené výhradne na osobné prevzatie na našej Veterinarnej ambulancii Kalinčiakova 1 v Bratislave a nie je ich možné zasielať klientom poštou.

Ektoparazity
 Pre liečbu napadnutia kliešťami. Veterinárny liek má okamžitý smrtiaci účinok na kliešte trvajúci 5 týždňov u Ixodes hexagonus, Ixodes ricinus a Rhipicephalus sanguineus a 4 týždne u Dermacentor reticulatus;

Pre liečbu napadnutia blchami (Ctenocephalides felis a Ctenocephalides canis). Veterinárny liek má okamžitý smrtiaci účinok na blchy s trvaním 5 týždňov, vrátane prevencie ďalšieho napadnutia.
? Veterinárny liek môže byť použitý ako súčasť liečebnej stratégie pre kontrolu alergie na blšie uhryznutie (FAD).

Gastrointestinálne nematódy
Pre liečbu gastrointestinálnych infekcíí škrkavkami a machovcami:
 Toxocara canis – nezrelé dospelé (L5) a dospelé;
 Ancylostoma caninum - L4 larvy, nezrelé dospelé (L5) a dospelé;
 Toxascaris leonina dospelé;
 Uncinaria stenocephala dospelé.

Ďalšie nematódy
 Pre prevenciu dirofilariózy (Dirofilaria immitis);
 Pre prevenciu angiostrongylózy prostredníctvom obmedzenia úrovne infekcie nezrelými dospelými (štádium L5) Angiostrongylus vasorum.