Royal Canin Sensitivity Control Cat 1.5kg

Model: Royal Canin Sensitivity Control Cat 1.5kg

Kompletné krmivo pre dospelé mačky

Sensitivity Control

SENSITIVITY CONTROL je kompletným diétnym krmivom pre mačky, ktoré znižuje riziko vzniku potravinových alergií či intolerancií. Toto krmivo je vyrobené z vysoko kvalitných bielkovín a uhľohydrátov. Zdroj vysoko kvalitných bielkovín: kačacina. Zdroj vysoko kvalitných uhľohydrátov: ryža.

• Potravinová alergia
  • Potravinová intolerancia
  • Hnačka
  • Eliminačná diéta

Perióda kŕmenia

V prípade podozrenia na alergiu alebo neznášanlivosť k potravinám musí mačka ihneď zmeniť stravu, a to bez postupného prechodu na iné krmivo. Dietetické hypoalergénne krmivo sa môže užívať po celý život. Minimálna doba kŕmenia je 3-8 týždňov.

Vybrané bielkoviny

Kačacie mäso a prídavok ryže znižujú riziko alergickej reakcie, pretože sú iba zriedka používané v krmivách pre mačky.

Podpora kožnej bariéry

Silné dávky biotínu, niacínu a kyseliny pantoténovej, spojené s komplexom zinku a kyseliny linolénovej, znižujú transepidermálnu stratu vody a posiľňujú efekt kožnej bariéry.

EPA/DHA

Kyseliny eikozapentaenová a dokozahexaenová, mastné kyseliny s dlhým reťazcom rady omega 3, zmierňujú kožné reakcie a prispievajú k integrite črevnej sliznice.

Bezpečné trávenie

Obsahuje nutričné látky, ktoré podporujú bezpečné trávenie. Neobsahuje lepok ani laktózu.